رونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجر
کد خبر: 3672570
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

رونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن مازندران از رونمایی سند قرآنی استان مازندران در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران  سعید قربانی مدیر دارالقرآن مازندران امروز 22 آذرماه در دومین نشست کمیته دهه فجر که در اداره تبلیغات ساری برگزار شد، گفت: در نظر داریم که در دهه فجر امسال از سند قرآنی استان مازندران رونمایی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کارگاه چهارساله تربیت مربی سبک زندگی  هر ماه در سه منطقه از استان برگزار می‌شود که تعداد استقبال کنندگان این کارگاه در بابل 180 نفر است.

مدیر دارالقرآن مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در جامعه اداری استان، تصریح کرد: برنامه ریزی‌های ادارت باید به گونه‌ای باشد تا در دهه فجر بتوانند دوره چهارساعته سبک زندگی اسلامی را برای کارکنان خود برگزار کنند.

وی افزود: شیوه دعوت به نماز ویژگی خانواده موفق، مهارت شاد زیستن و ایجاد آرامش در خانواده، مدیریت خشم، مهارت کنترل زبان، مهارت تطهیر خیال، مهارت خودآگاهی و عزت نفس، مهارت استرس و اضطراب، بهداشت و سلامت معنوی از جمله مواردی است که لازم است ادارات و سازمانها برای کارکنان خود کارگاه دایر کنند.

قربانی اظهار کرد: مهارت مهرورزی و اهمیت آن، مهارت سازگاری، شیوه های صحیح رفتار  با کودکان و نوجوانان، مهارت تغییر و اصلاح رفتار نیز از موضوعات مهمی است که با برگزاری کارگاه از سوی ادارات می‌تواند تاثیر بسزایی در تشویق افراد به سبک زندگی اسلامی داشته باشد.
وی با تاکید بر قرآنی شدن فضای شهری استان در ایام دهه فجر ادامه داد: اداره کل امور شهری با مکاتبه با شهرداری‌ها به فضاسازی اماکن شهری با مضامین قرآنی همت کند.

قربانی گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است و خبرگزاری ایکنا در سطح بین الملل محل رجوع جامعه جهانی است و باید به تقویت این خبرگزاری در استان همت شود.

به گزارش ایکنا در این نشست سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران به ارائه گزارشی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی ماندران در دهه فجر پرداخت و در ادامه همه اعضا با  اظهار نظر اجرای برخی از برنامه‌ها را در دهه فجر مصوب کردند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد  دو هفته آینده سومین نشست کمیته قرآن در حوزه هنری مازندران برگزار شود. 

 رونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجررونمایی از سند قرآنی مازندران در دهه فجر

captcha