اطلاعات پایه 6300 رقبه آذربایجان‌غربی تکمیل شد
کد خبر: 3672683
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

اطلاعات پایه 6300 رقبه آذربایجان‌غربی تکمیل شد

گروه فرهنگی: معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون در مجموع اطلاعات 6 هزار و 300 رقبه استان شامل اسناد اجازه، ثبتی، حقوقی، وقف‌نامه و موقعیتت جغرافیایی وارد سامانه شده و تکمیل و تایید شده است.

آیت محمدی معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال اطلاعات پایه چهار هزار و 300 رقبه موقوفات استان، تکمیل و تایید شده است اظهار کرد: این اقدام در راستای ورود اطلاعات رقبات موقوفات بوده چون همه آنها باید در سامانه به ثبت برسند.


وی تصریح کرد: هم اکنون در مجموع اطلاعات 6 هزار و 300 رقبه استان شامل اسناد اجاره، ثبتی، حقوقی، وقف‌نامه و موقعیت جغرافیایی وارد سامانه شده و تکمیل و تایید شده است.


معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بازدید میدانی از سه هزار و 300 رقبه کل استان با حضور کارشناس، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، معاون بهره‌وری اقتصادی و رئیس اداره شهرستان‌ها انجام شده است، گفت: در این رابطه نیز موقوفات و رقبات مورد بازدید قرار گرفته و ظرفیت و وضعیت مطلوب آنها مورد شناسایی واقع می‌شود، چون باید دانست که ادامه وضعیت موجود به نفع رقبه باشد.


وی بیان کرد: بنابراین در مورد رقباتی که گردش مالی ندارند تصمیم‌گیری می‌شود که آیا واگذار، سرمایه‌گذاری، تبدیل به احسن و یا به اجازه داده شوند.


محمدی اظهار کرد: در این زمینه نیز تاکنون تعداد دو هزار و 250 رقبه تعیین وضعیت و پیشنهاد شده است.

captcha