عضویت ٤٥ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر
کد خبر: 3672732
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

عضویت ٤٥ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر

گروه اجتماعی: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در حال حاضر بیش از ٤٥ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر عضو بیمه ای این صندوق هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر 22 آذرماه طی نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد اظهار کرد: صندق اعتباری هنر تمام تلاش خود را انجام می دهد که هنرمندی در کشوری بدلیل بیماری با مشکلاتی مالی مواجه نشود.
وی با اشاره به اینکه تلاش های موثری برای حل مشکلات هنرمندان توسط صندوق اعتباری هنر با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است، تصریح کرد:با همدلی و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها و کار جمعی که از هنرمندان انتظار داریم ،تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا منزلت اجتماعی و اقتصادی هنرمندان حفظ گردد.
به گفته وی،هنرمندان از ارزش های زیادی برخوردارهستند که باید منزلت اجتماعی و اقتصادی آنها حفظ شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درادامه با اشاره به برخی مشکلات بودجه ای کشور، گفت: علی رغم همه مشکلات اعتباری، تلاش های موثری با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنردر حال انجام است تا اعتبارات و مساعدت های مناسبی در اختیار هنرمندان قرار بگیرد.
سیدزاده افزود: طی ٨ماه گذشته تعداد اعضای بیمه شده از سوی صندوق اعتباری هنر ٢ برابر شده است و در حال حاضر بیش از ٤٥ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر عضو بیمه ای این صندوق هستند.
وی گفت: اولویت صندوق اعتباری هنر نیز به سوی هنرمندان شهرستانی است و سعی خواهیم در همه اقصی نقاط با دید حمایتی گره هنرمندان باز کنیم.

captcha