اعزام گروه جهادی و محموله كمك‌های مردمی كازرون به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه
کد خبر: 3672832
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
افشاریان خبر داد:

اعزام گروه جهادی و محموله كمك‌های مردمی كازرون به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه كازرون از اعزام گروه جهادی شهید علی اكبر پیرویان و همچنین ارسال كمك‌های مردمی كازرون به مناطق زلزله‌زده كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، شهرام افشاریان، فرمانده سپاه كازرون با بیان اینکه مردم کازرون عملکرد بسیار خوبی در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه داشته‌اند، گفت: قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر در راستای سازماندهی فعالیت‌های گروه های جهادی بسیج و توزیع اقلام ضروری در مناطق زلزه‌زده کرمانشاه تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا گروه جهادی شهید علی اکبر پیرویان متشکل از بسیجیان متعهد و متخصص شهرستان کازرون با هدف کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به کرمانشاه اعزام شد.
فرمانده سپاه کازرون بیان كرد: همراه با این گروه جهادی یک محموله از کمک‌های مردم شهرستان کازرون شامل 2 تن خرما، 150 تخته پتو، شیر خشک، خرمای خشک، برنج، روغن، کنسرو ماهی، بخاری و لوازم گرمایشی و سایر اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان با استفاده از امکانات ترابری سپاه فجر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

captcha