دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین حوزویان و دانشگاهیان هستند
کد خبر: 3672928
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین حوزویان و دانشگاهیان هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف بین حوزویان و دانشگاهیان هستند و با اتحاد این 2 قشر تأثیرگذار نیز کشور و نظام مقتدر خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر، امام جمعه موقت یاسوج روز گذشته، 24 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله محمد مفتح توسط منافقان در سال 1358 و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: با اتحاد حوزویان و دانشگاهیان هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین آسیبی به آنها وارد کند.
وی افزود: اختلاف بین حوزه و دانشگاه آثار زیانبار و غیرقابل جبران برای دین مبین اسلام، نظام و انقلاب دارد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: هر 2 قشر حوزویان و دانشگاهیان جزء نخبگان، فرهیختگان و متفکران جامعه بوده و در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز همگام با یکدیگر نقش بسزایی ایفا کردند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدرعنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با «علیرضا کریمی» کشتی گیر جوان ایرانی که چهارم آذرماه سال‌جاری در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان در لهستان حاضر به رویارویی با حریف خود از رژیم صهیونیستی نشد مطالب ارزنده‌ای بیان فرمودند.
وی ابراز داشت: از مهم‌ترین این مطالب می‌توان به لزوم اهمیت دادن به ارزش‌های دینی و معنوی در میدان‌های ورزشی توسط ورزشکاران ایران و دیگر کشورهای مسلمان اشاره کرد.
امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: مبارزه نکردن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی یک سنت و فرهنگ دیرینه بین ورزشکاران ایران و دیگر کشورهای اسلامی بوده و بیانگر نامشروع دانستن این رژیم جعلی است.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدربیان کرد: به تأخیر انداختن 6 ماهه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت‌المقدس نشان دهنده تناقض گویی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و ضعف دولت این کشور است.
وی اضافه کرد: برخی از متحدان و هم پیمانان آمریکا نیز موضوع انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را تأیید نکردند.
منبع: ایرنا

captcha