پرداخت بیش از 589 میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری
کد خبر: 3672929
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

پرداخت بیش از 589 میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری

گروه اجتماعی:رئیس کمیته امداد رامسر گفت:طی هشت ماهه سال جاری بیش از 589 میلیون تومان کمک معیشت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران پرویز سرایی، رئیس کمیته امداد رامسر گفت هزار و 258 نفر در این شهرستان کمک معشیت بگیر این نهاد بوده که از این تعداد بیش از ۶۰۰ نفر شهری و مابقی روستایی  هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین دلیل تحت حمایت قرار گرفتن شهرستان رامسر، فوت و یا ازکار افتادگی سرپرست خانوار است، افزود: کمیته امداد رامسر به افرد تحت پوشش خدمات فرهنگی، آموزشی، مستمری، درمان، مسکن و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر ارائه می‌دهند.

سرایی تصریح کرد: رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست هم در رأس برنامه‌های این نهاد قرار دارد و پس از بررسی وضعیت معیشتی آنها توسط مددکاران و تشکیل پرونده، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی این نهاد بهره‌‌مند می‌شوند.
وی افزود: یکی از خدمات این نهاد، پرداخت مستمری ماهیانه برای رفع بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای تحت حمایت است که طی  هشت ماهه امسال  589 میلیون و 428 هزار تومان کمک معیشت به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
سرایی اظهار کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی، کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارایه تسهیلات اشتغال و خودکفایی از دیگر اقدامات این نهاد برای رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت است.

captcha