کتاب «تدبر در سیره امام حسن عسکری(ع)» روانه بازار شد
کد خبر: 3672985
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

کتاب «تدبر در سیره امام حسن عسکری(ع)» روانه بازار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد کتاب «تدبر در سیره امام حسن عسکری(ع)» را روانه بازار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کتاب «تدبر در سیره امام حسن عسکری(ع)» از سوی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شد.

این نوشتار، تحقیقی است در راستای تحقق علمی نظریه‌ تدبر در سیره‌ اهل‌ بیت(ع) و تفصیلی بر درس چهاردهم کتاب تدبر در سیره‌ تمدن‌‌ساز اهل‌ بیت‰(ع)، که با نگاهی نو و محور قرار دادن قرآن کریم و منابع تاریخی و روایی، سیره‌ امام حسن عسکری(ع) را با رویکرد تمدنی در سه عرصه‌ ولایی ـ سیاسی، معارف وحیانی و اجتماعی مطالعه و بررسی شده است.

در بخشی از کتاب آمده است: «امام حسن عسکری(ع) نقطه اتصال و عطف دوران حضور ائمه علیهم السلام به دوران غیبت بود. آن حضرت تفکر ولایی را در جامعه تثبیت و قرآن را در آن نهادینه کرد و با آماده‌سازی مردم، تمدن وحیانی را در کمال امنیت و سلامت به دوران غیبت منتقل ساخت».

گفتنی است، این کتاب با قیمت 60000 ریال و در 64 صفحه، در قطع وزیری و جلد شومیز به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره چاپ و روانه بازار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره یا به صورت مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، نبش رازی 8 و یا  تماس با شماره 38552408- 051 اقدام کنند.

captcha