نیروهای مسلح با سلاح‌ خود، بصیرت را به جامعه انتقال می‌دهند
کد خبر: 3673126
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

نیروهای مسلح با سلاح‌ خود، بصیرت را به جامعه انتقال می‌دهند

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح با سلاح‌های خود بصیرت را به جامعه تزریق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، امروز 25 آذرماه، در دیدار با فرماندهان مرزبانی و راهور خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: انسان از نظر انواع نیازهای جسمی به یک دستگاهی که راه را از بیراهه تمیز دهد، نیاز دارد اما راه تنها در امور فیزیکی نیست.
وی با بیان اینکه داشتن چشم سر و بصر در بعد حیوانی بشر قرار دارد اما در بعد انسانی خداوند بصیرت را اعطا کرده است، افزود: با بصیرت است که انسان راه انسانی خود را می‌بیند و حق را از باطل تشخیص می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: خداوند آن قدر نظام خلقت را حساب شده و زیبا قرار داده که تشخیص بین حق و باطل جزء مسائل اولیه است؛ مشروط بر اینکه بصیرت کامل باشد و دچار خطا نشود.
عبادی بیان کرد: در عین حالی که تشخیص حق و باطل از مسائل اولیه است اما خطای بصیرت در انسان وجود دارد.
وی افزود: مکان‌هایی که خطا در بصیرت ایجاد می‌شود عارضه‌ای واقع شده و مربوط به مسائل اولیه نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متاسفانه امروزه دنیا پر از خطاهای بصیرت شده است، تصریح کرد: منزل درست را با چشم باز و بصیرت کامل می‌توان پیدا کرد.
عبادی با بیان اینکه همواره حق و باطل شناخته می‌شود به شرطی که شخص نشانه‌های حق را فراموش نکند، افزود: عده‌ای فضای جامعه را با طیف، گروه و وعده‌های دروغ آلوده می‌کنند.
وی بیان کرد: افرادی هستند که ریسمان را به آسمان می‌بندند و هر روز شبهات تازه‌ای در فضای مجازی می‌پراکنند و در واقع هنرمندند اما هنرشان شیطانی و جهنمی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شنیدن سخن اهل باطل عیناً عبادت ابلیس است، اظهار کرد: بر اساس توصیف امام علی(ع) از نیروهای مسلح اسلام، سلاح وسیله‌ای است که بصیرت‌های دینی و الهی را بتواند با سرجا نشاندن پیشوایان کفر توسعه دهد.
عبادی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح با سلاح‌های خود بصیرت را به جامعه تزریق می‌کنند.
اجرای طرح دیدار با فرزانگان در خراسان‌جنوبی
مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: برابر اعلام سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران، طرحی به عنوان طرح دیدار با فرزانگان ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه اولین مرحله این طرح در نیروی انتظامی استان آغاز شده است، یادآور شد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی بیش از هر نیروی دیگر با مردم در ارتباط است، مقرر شده است که واحدهایی که بیشترین ارتباط را در مجموعه کاری با مردم را دارند؛ در این طرح به دیدار فرزانگان استان بروند.

 

captcha