اعلام فراخوان مسابقه قرآن، عترت و رسانه در البرز
کد خبر: 3673139
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

اعلام فراخوان مسابقه قرآن، عترت و رسانه در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اعلام فراخوان مسابقه قرآن، عترت و رسانه خبر داد و گفت: علاقمندان آثار خود را تا ۲۵ دی ماه ارسال کنند.

حجت الاسلام دهقاندار، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این دوره از مسابقات به منظور تبیین آموزه‌های قرآنی و نقش رسانه به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود.
وی در خصوص محورهای این دوره از مسابقات عنوان کرد: محورهای مسابقات قرآنی در قالب مقاله‌نویسی رسانه از منظر قرآن، گزارش و رسانه با موضوع پیشرفت از منظر قرآن و رسانه، عکس با عنوان موضوعات قرآنی است.
این مسئول تصریح کرد: علاقمندان به منظور حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند آثار خود را که در سانه‌های سراسری و محلی طی دو سال گذشته منتشر شده است به دبیرخانه ارسال کنند.
دهقاندارگفت: آثار ارائه شده نباید در دیگر مسابقات برگزیده شده باشد و اینکه مورد تایید مدیر رسانه و با مهر و امضا باشد.
وی ابرازکرد: مهلت نهایی ارسال آثار 25 دی ماه است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه البرز واقع در میدان آزادگان، بلوار مطهری، شاهد دو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.

captcha