اعطای مدرك تخصصی به حافظان قرآن استان فارس/ موفقیت 26 نفر
کد خبر: 3673145
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مهرابی خبر داد:

اعطای مدرك تخصصی به حافظان قرآن استان فارس/ موفقیت 26 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از موفقیت 26 نفر از حافظان قرآن این استان در طرح اعطای مدرك تخصصی به حفاظ خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی به حافظان قرآن در سال جاری گفت: این طرح به صورت سراسری در استان فارس اجرا شد كه در این راستا 26 نفر از حافظان قرآن كریم این استان موفق به دریافت این مدرك شدند.
وی افزود: این حافظان قرآن كریم در اجزای مختلف حفظ کل قرآن، 20 جزء، 10 جزء و 5 جزء موفق به دریافت اعطای مدرك تخصصی حفظ قرآن شدند که این گواهی توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشورصادر خواهد شد.
مهرابی ادامه داد: از این مجموع یک نفر به مرحله سوم راه یافت و 10 نفرحائز مدرک درجه سه حفظ کل قران كریم شدند و هشت نفر نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن پذیرفته شدند.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ضمن اظهار رضایت از اجرای طرح‌های سراسری قرآنی و اقبال عموم مردم به شرکت در این رقابت‌ها، گفت: 7 نفر دیگر نیز در رشته حفظ 5 جزء مدرک پایانی دریافت خواهند كرد.
وی در پایان یادآور شد: در سیزدهمین دوره این طرح که فراخوان آن در بهمن‌ماه اعلام خواهد شد، انتظار می‌رود حافظان قرآن کریم حضوری فعال‌تری داشته باشند.

captcha