برپایی نخستین یادواره شهدای قشر در خرامه/ اجازه جابجایی قبور شهدای گمنام را نمی‌دهیم
کد خبر: 3673246
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

برپایی نخستین یادواره شهدای قشر در خرامه/ اجازه جابجایی قبور شهدای گمنام را نمی‌دهیم

گروه اجتماعی: نخستین یادواره شهدای قشر با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شهرستان خرامه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، اولین مراسم یادواره شهدای قشر با حضور جمعی از مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن حافظ دانشگاه پیام‌نور خرامه برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر علیایی، مدرسه حوزه علمیه خرامه در حاشیه این مراسم خطاب به حاضرین گفت: شما مسئولان به فکر شهدا نیستید، بیش از 5 سال از حضور شهدای گمنام در این شهرستان می‌گذرد ولی هنوز هیچ اِلِمانی برای آن‌ها ساخته نشده است.
پس از پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به صورت پیاده مسیر دانشگاه پیام‌نور به‌سمت قبور مطهر شهدای گمنام را طی نموده تا قبور این بزرگواران را گلباران کنند اما این بخش مراسم با حاشیه‌هایی همراه شد.
علی‌اکبر طحان فرمانده سپاه خرامه در پاسخ به این مسئله گفت: مبلغ 60 میلیون تومان جهت ساخت المان شهدای گمنام توسط فرمانداری خرامه تخصیص داده شده و هم‌اکنون در حساب شهرداری است اما متاسفانه رغبتی برای شروع کار وجود ندارد.
وی ضمن ابراز گلایه از مطرح شدن مسئله جابجایی قبور شهدای گمنام تأكید كرد: به هیچ عنوان اجازه این کار را نخواهیم داد و کسانی که تصمیم به چنین کاری دارند باید بدانند ما با این قضیه به شدت مخالفیم.
طحان ادامه داد: اگر ساخت المان شهدای گمنام تا هفته آینده شروع نشود با همت مردم کار را شروع می‌کنیم، این شهدا توقعی از ما ندارند اما ما باید شعورمان را به آن‌ها نشان دهیم و به یاری خدا کار را شروع خواهیم کرد.

captcha