آزمون دوازدهمین دوره «تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن» برپا شد
کد خبر: 3673399
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به همت مؤسسه ندای رحمت الهی؛

آزمون دوازدهمین دوره «تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن» برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ندای رحمت الهی البرز، آزمون دوازدهمین دوره تربیت مربی قرآن‌ کریم برپا ‌کرد.

محسن دایی‌حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی ندای رحمت الهی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: آزمون دوازددهمین دوره تربیت مربی قرآن‌ کریم، روز جمعه ۲۴ آذرماه در مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت ندای رحمت الهی استان البرز با حضور 20 نفر از شرکت‌کنندگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان مهارت آموزش روخوانی قرآن‌ کریم با لحن قرآنی به روش کودکان را فراگرفته و همچنین روش تدریس، بازی، نقاشی و سرگرمی با محتوای قرآنی آموزش دیدند.

مدیر مؤسسه بیان کرد: نخستین دوره تربیت مربی قرآن در این مرکز از سال 91  توسط استاد محسنی آغاز شد و همینطور ادامه پیدا کرد به طوری که بنده با تعلیم این روش، آموزش دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم را برعهده گرفته و برپایی دوره‌ها تا کنون به این روش ادامه دارد.

گفتنی است،  ثبت‌ نام سیزدهمین دوره تربیت مربی قرآن‌ کریم آغاز شده است و آزمون ورودی 17 و 18 دی‌ماه انجام می‌شود و شروع دوره از پایان دی‌ماه انجام و به مدت سه ماه ادامه دارد.

captcha