جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌ برگزار شد
کد خبر: 3673433
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌ برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌ کریم در استان اصفهان‌ با حضور مدیران و مسئولان روز گذشته، 25 آذر‌ماه برگزار شد.

سید‌محمدجعفر پروانیان، مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآنی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌ کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و حسینی، قائم مقام اداره‌کل اوقاف استان، مهدی مسماریان، مدیر امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت اصفهان،  روز گذشته 25 آذرماه در محل اتحادیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای برپایی هر چه بهتر مسابقات قرآن در سطح استان طی جلسه‌ای که برپا شد، در جهت همدلی و وحدت بین همه ادرات مسئول  تدابیری اتخاذ و همچنین به منظور  مقابله با سردرگمی متسابقین در زمان آزمون، مباحثی مطرح شد.

مدیر‌عامل اتحادیه مدغم قرآنی استان اصفهان افزود: در این جلسه مقرر شد که  همه دستگاه‌ها اعم از  ادارات اوقاف، ارشاد و آموزش و پرورش دوره آزمون حفظ را برپا کنند و در جلسه عنوان شد که  همه ادرات برای هر چه بهتر برپا شدن این آزمون تلاش کنند و اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جریان وارد شود.

پروانیان بیان کرد: در این جلسه بیان شد که جلسه تخصصی به منظور عملیاتی شدن کار بین مدیران عامل اتحادیه با مدیریت اتحادیه مدغم قرآنی برگزار شود و اشکالاتی در دستورالعمل مسابقه مطرح شد که در این جلسه بررسی و به تهران منعکس شود.

captcha