ثبت 28 وقف جدید در استان اصفهان
کد خبر: 3673438
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

ثبت 28 وقف جدید در استان اصفهان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه وقف 28 وقف جدید با ارزشی بیش از 28 میلیارد ریال توسط واقفان نیک اندیش در استان اصفهان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار کرد: با اجرای برنامه‌هایی که در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در سطح استان انجام شده است و همچنین تشکیل انجمن‌های یاوران وقف و کمیته‌های یاوران وقف با موضوعات روز جامعه در سال جاری و همزمان با دهه وقف 28 وقف جدید توسط واقفان نیک اندیش با ارزشی بالغ بر بیش از 28 میلیارد ریال به ثبت رسید.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همچنین با ارائه خدمات مشاوره‌ای به واقفان نیک اندیش وقف‌هایی که در استان توسط واقفان نیک اندیش به ثبت رسیده اند براساس نیازهای روز جامعه هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: کلیه این وقف‌ها در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شده اند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد و در آینده نیز وقف‌های بیشتری توسط انسان‌های فاخر و فرهیخته برای رفع نیازهای جامعه به ثبت برسد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اضافه کرد: دهه وقف امسال از 25 آذر ماه آغاز و تا 4 آذرماه نیز ادامه داشت و بیشترین وقف‌ها نیز در ایام در شهرستان‌های گلپایگان، اردستان و فریدن به ثبت رسید.

captcha