سند افتخار آذربایجان غربی؛ موفقیت در برگزاری مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3673439
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

سند افتخار آذربایجان غربی؛ موفقیت در برگزاری مسابقات سراسری قرآن

گروه مذهبی: معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عملکرد موفقی داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، زائری معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم روز گذشته در بازرسی از واحد روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شور و نشاط و عرق به علائم و پرچم را ایجاد می کند اظهار کرد: علاوه بر آن، روابط عمومی زمان و مکان نشناخته و ایده های نو را وارد مجموعه می کند.


وی تصریح کرد: همچنین روابط عمومی علائق را با یکدیگر هماهنگ می کند و زبان گویا و لایه های پنهان را یافته و با زبان هنر آن را بیان می کند که این عوامل ظرفیت را برای توجه به این واحد چند برابر می کند.


معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با ابراز خرسندی از برگزاری موفق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: بی شک برگزاری موفقیت آمیز این رویداد بزرگ قرآنی نشان از موفقیت روابط عمومی دارد.


وی بیان کرد: بنابراین برگزاری این مسابقات توفیق بزرگی برای استان شهید پرور و واقف پرور آذربایجان غربی و بزرگترین سند افتخار برای این استان بوده و میزبانی این رویداد عظیم سراسری، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار بوده است.


زائری به لزوم توجه به امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هر جا امامزاده و فرزندان حضرت زهرا(س) وجود داشته باشند باید تقویت شوند.

captcha