جذب منابع و درآمدهای پایدار لازمه حفظ استقلال حوزه است
کد خبر: 3673539
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

جذب منابع و درآمدهای پایدار لازمه حفظ استقلال حوزه است

گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام بر ضرورت جذب منابع و درآمدهای پایدار در راستای حفظ استقلال حوزه و خدمت رسانی به طلاب تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام امروز در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان ایلام با اشاره به راهکارهای تعامل بیشتر بین این نهادها، اظهار کرد: ارتباط ما با کسانی است که در آینده باید مبلغ دین خدا باشند و در مسیر ترویج و تبلیغ معارف ناب اهل‌بیت(ع) قدم بردارند؛ با این نگاه و اعتقاد است که خدمت برای طلاب، شیرین‌ترین کار برای ماست .
مدیر حوزه‌های‌ علمیه استان ایلام با اشاره به محرومیت‌های مختلف استان، افزود: باید برنامه‌های مؤثری را با تعامل و همکاری همه نهادهای حوزوی برای فرهنگ سازی موضوعات وقف، تشویق خیرین، خمس و ... انجام دهیم .
حجت‌الاسلام و المسلمین نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز در این جلسه گفت: اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به طلاب و خانواده‌های آنان انجام می‌گیرد ولی تعداد مراجعات بسیار زیاد است و توان کمک‌رسانی کامل و مطلوب وجود ندارد .
وی افزود: باید در این شورا برنامه‌ریزی برای جذب منابع و درآمدهای پایدار در راستای حفظ استقلال حوزه و خدمت‌رسانی به طلاب صورت گیرد
captcha