هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3673560
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
۲۸ آذرماه؛

هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: مراسم تقدیر و اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان برگزیده هفتمین دوره آئین اعطای تندیس ملی فداکاری، ۲۸ آذر ماه در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، هفتمین مراسم اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی دانشجویان با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه، سه‌شنبه ۲۸ آذر برگزار می‌شود.

این آئین ملی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و با حضور و مشارکت نهادها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی متعددی به منظور شناسایی و قدردانی از دانشجویانی که فعالیت‌های داوطلبانه فداکاری را در عرصه‌های مختلف داشته‌اند برگزار خواهد شد.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام در هفتمین آئین تندیس ملی فداکاری دانشجویان، مرحله پایش اسناد و مدارک شرکت کنندگان و امتیاز‌دهی توسط اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته انتخاب آغاز و بعد از بررسی‌های انجام شده و امتیاز‌دهی نفرات برتر جهت تقدیر مشخص و در مراسمی از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

در این مراسم، از افرادی قدردانی خواهد شد که رسما و طبق ضوابط قانونی در حال حاضر دانشجو هستند یا حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ دانشجوی یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش‌عالی و یا موسسات پژوهشی بوده‌اند و علاوه بر دانشجویان ایرانی، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران نیز در صورت داشتن تمام شرایط مندرج در ضوابط انتخاب می‌توانند در این آیین شرکت کنند.

گفتنی است، طی این مراسم از ۲۵ دانشجو یا گروه دانشجویی فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی کشور تقدیر خواهد شد.

مراسم هفتمین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، سه‌شنبه ۲۸ آذرماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی نهادهای مختلف در تالار دانشکده فردوسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

captcha