شورای اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل می‌شود
کد خبر: 3673597
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

شورای اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل می‌شود

گروه فرهنگی: به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛«شورای اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس» تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های ذفاع مقدس مازندران جانشین سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمد سراج جانشین سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز 26 آذرماه در نشست با پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد، از تشکیل شورای اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس با هدف منزلت بخشی به این ایثارگران خبر داد و افزود: هدف ما قدرشناسی، تکریم، حرمت‌گذاری و تجلیل و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.
وی به ایثار و از خودگذشتگی دهقان فداکار اشاره کرد و گفت: همه رزمندگان ما دهقان فداکار هستند و باید از آن‌ها تجلیل به عمل آید.
سراج اظهار کرد: رفتار پسندیده فرماندهان و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس باعث شد تا ۱۰ هزار اسیر دشمن جذب نیرو‌های ما شوند و در مقابل حزب بعث بجنگند.
وی افزود: نسل جوان نیاز به الگوگیری و الگوسازی از این قهرمانان دارند و پیشکسوتان نیز وظیفه فراهم نمودن بستر مناسب برای الگوگیری را بر دوش دارند.
جانشین سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تأکید کرد: مجاهدت و ایستادگی زمان ندارد و پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان پیشتازان و پیش قراولان انقلاب باید در صحنه‌ها حضور داشته باشند تا انقلاب حفظ شود.
وی ایجاد دفاتر دفاع مقدس در سطح شهر‌های استان مازندران را یک الگوی موفق دانست و گفت: این الگو باید در سطح همه استان‌ها به اجرا درآید.
سراج با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح استان‌ها گفت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، جزو برنامه‌های ادارات‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در سال خواهد بود.

captcha