اعلام اسامی چهره‌های قرآنی سال 96 تا چند روز آینده
کد خبر: 3675235
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

اعلام اسامی چهره‌های قرآنی سال 96 تا چند روز آینده

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر کمیته انتخاب برگزیدگان دوازدهمین دوره مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی از اعلام اسامی تا چند روز آینده خبر داد.

اعلام اسامی چهره‌های قرآنی سال 96 ظرف چند روز آینده

منصور آقامحمدی، دبیر کمیته انتخاب دوازدهمین دوره مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، یکی از برنامه‌های این کمیته، برگزاری مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی است که در این رابطه نیز کمیته‌ای در رابطه با انتخاب این نفرات و چهره‌های برتر در سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل شده و اسامی نیز در حال بررسی است.
دبیر کمیته انتخاب دوازدهمین دوره مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی ادامه داد: جلسات مرتبط با انتخاب و اعلام اسامی چهره‌های برتر قرآنی سال 96 هم‌اکنون در محل سازمان و در کمیته انتخاب که شامل معاونت‌ها و مدیریت‌های تخصصی سازمان دارالقرآن نیز می‌شود، در حال پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک نیز اسامی چهره‌های قرآنی، براساس معیارها و شاخص‌های در نظر گرفته شده، اعلام می‌شود.
آقامحمدی بیان کرد: بررسی اسامی با توجه به آئین‌نامه‌ای که به استان‌های مختلف کشور جهت تعیین و اعلام اسامی چهره‌های برتر قرآنی در سال 96 ‌اعلام شده در حال انجام است و هم‌اکنون نیز در مراحل پایانی تعیین چهره‌ها هستیم.
دبیر کمیته انتخاب دوازدهمین دوره مراسم ملی تکریم چهره‌های قرآنی در پایان اظهار کرد: ظرف چند روز آینده با پایان یافتن مراحل انتخاب چهره‌های برتر قرآنی سال، اسامی این عزیزان به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

captcha