تقویت روحیه گذشت و ایثار؛ نیاز جامعه امروز
کد خبر: 3675633
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
جبارزاده تاکید کرد:

تقویت روحیه گذشت و ایثار؛ نیاز جامعه امروز

گروه اجتماعی: فرماندار سلماس گفت: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی ، معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت در سالن شهید سالمی فرمانداری سلماس برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و آسایش کنونی ما مدیون خون شهیدان است.
وی افزود : شهدا با لبیک گفتن به فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری مسیر ارزشمندی که عزت و آبروی نظام اسلامی را رقم زده است،انتخاب کرده و دین خود را نسبت به مملکت خود ادا کرده اند.
جواد جبارزاده فرماندار سلماس در این جلسه گفت: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی ، معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می شود.
در ادامه قربان گل حسنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گزارشی از عملکرد اداره ارائه نمود و افزود : مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.
در پایان از ورزشکاران مقام آور جانباز و ایثاروشهادت شهرستان سلماس تجلیل بعمل آمد.

captcha