آگاه‌سازی ملت ایران در برابر فتنه‌های شوم دشمنان ضروری است
کد خبر: 3675637
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

آگاه‌سازی ملت ایران در برابر فتنه‌های شوم دشمنان ضروری است

گروه سیاسی: فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: آگاه‌سازی ملت ایران در برابر فتنه‌های شوم دشمنان امری ضروری بوده و نیاز است در این زمینه همگان نسبت به روشن کردن دیدگاه مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حسین حسین‌زاده، فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل، روزگذشته دوم دی ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های حماسه 9 دی در اصلاندوز تصریح کرد: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به این مناسبت از فردا 60 برنامه در ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج اصلاندوز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به این که حماسه 9 دی یک حماسه ماندگار است افزود: ملت ایران در این روز به‌یادماندنی انقلابی دیگر را بر ضد فتنه‌گران رقم زدند و بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و با حرکتی عظیم و خودجوش از ولایت فقیه تبعیت و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با اشاره به این که شعار امسال هفته بصیرت " تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی" است گفت: نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مناسبی برای تدوین این روز در دستور کار قرار گیرد.
حسین‌زاده با اشاره به این که حماسه 9 دی امسال به نام" روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" نامگذاری شده است بیان کرد: آگاه‌سازی ملت ایران در برابر فتنه‌های شوم دشمنان امری ضروری بوده و نیاز است در این زمینه همگان نسبت به روشن کردن دیدگاه مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی اقدام کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت 9 دی ماه نیز تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی، بصیرتی و روشنگری با موضوع بصیرت، حماسه 9 دی و تبیین فتنه 88، برپایی ایستگاه های صلواتی، نشست‌های هیئت عاشقان ولایت، تشکیل حلقه های صالحین، مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دستور کاری قرار گرفته است.
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل افزود: از آحاد مردم و عشایر غیور و شهیدپرور اصلاندوز انتظار می‌رود در مراسم 9 دی ماه که در مسجد جامع اصلاندوز با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح، مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود، حضور پرشور داشته باشند.

captcha