دوازدهمین تکریم چهره‌های قرآنی 13 بهمن برگزار می‌شود
کد خبر: 3676309
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

دوازدهمین تکریم چهره‌های قرآنی 13 بهمن برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن از برگزاری دوازدهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی در 13 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: اسامی منتخبان این دوره هنوز نهایی نشده، اما قرار است از حدود 40 چهره قرآنی تجلیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: احمد حاجی‌شریف معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن با اشاره به برگزاری مراسم تکریم چهره‌های قرآنی اظهار داشت: امسال دوازدهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی برگزار می‌شود و ما سعی داریم در این مراسم با دعوت از مسئولان کشوری قدمی به سوی تقدیر از چهره‌های فعال قرآنی برداریم.

وی با بیان اینکه هر سال مراسم تکریم چهره‌های قرآنی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت دهه فجر سعی کردیم در سال‌های اخیر تکریم چهره‌های قرآنی را هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برپا کنیم تا از این طریق حال و هوای قرآنی در این دهه را ارتقا بخشیم.

حاجی‌شریف درباره اسامی چهره‌های قرآنی سال 1396 نیز خاطر نشان کرد: هنوز اسامی و تعداد چهره‌های قرآنی قطعی نشده است اما در دوازدهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی حدود 40 چهره قرآنی معرفی و تجلیل می‌شوند.

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن به تشریح گروه‌هایی که در این دوره تجلیل می‌شوند پرداخت و گفت: در این دوره علاوه بر مدرسان قرائت، مترجم و مفسر قرآنی، حائزان رتبه ممتاز مسابقات بین‌المللی و حائزان مدارک برتر اعطای مدرک تخصصی به حافظان از مدیران موفق مؤسسات قرآنی، خیران، ناشران و خوشنویس قرآنی تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره زمان برگزاری این مراسم افزود: با توجه به تصمیم‌گیری‌ها دوازدهمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی جمعه 13 بهمن‌ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

یازدهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی سال گذشته برگزار شد که در این دوره 39 چهره قرآنی معرفی و تجلیل شدند. برای مشاهده اسامی این افراد به اینجا مراجعه کنید.

captcha