پوشش آزمون سراسری حفظ و مفاهیم توسط شبکه قرآن
کد خبر: 3678315
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

پوشش آزمون سراسری حفظ و مفاهیم توسط شبکه قرآن

گروه فعالیت های قرآنی: در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیران قرآنی بر پوشش رسانه‌ای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط شبکه‌های قرآن و معارف و سه سیما تاکید شد.

پوشش آزمون سراسری حفظ و مفاهیم توسط شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در جلسه‌ای که با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرتضی خدمتکار، معاون دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بر پوشش رسانه‌‌ای این رویداد قرآنی توسط شبکه‌های سیما تاکید شد.

براساس این گزارش در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای تبلیغات و پوشش رسانه‌ای اولین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان بزرگترین آزمون قرآنی کشور، مقرر شد شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان شبکه تخصصی در حوزه قرآن و معارف و همچنین شبکه سه سیما نقش قابل توجه‌ای را جهت انعکاس این آزمون ایفا کند.

در همین راستا و در پی توافق بعمل آمده قرار است، برنامه رصد در روزهای یکشنبه تا روز برگزاری آزمون (دهم اسفند) به صورت ویژه به این موضوع بپردازد.

ضمن اینکه گروه تلاوت و نغمات دینی این شبکه نیز برنامه‌ای آموزشی در خصوص نحوه برگزاری آزمون به روی آنتن خواهد برد.

لازم به ذکر است، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) در روز دهم اسفندماه در بیش از 400 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

captcha