دوره آموزشی معارف مهدویت در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3679186
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

دوره آموزشی معارف مهدویت در البرز برگزار می‌شود

دوره آموزشی معارف مهدویت در البرز برگزار می‌شود سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری دوره آموزش کوتاه مدت معارف مهدویت در استان البرز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقاندار سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد:با توجه به اهمیت و ضرورت بحث مهدویت و لزوم پاسخگویی به شبهات مرتبط با آن، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دوره آموزش کوتاه مدت معارف مهدویت را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این دوره طی سه هفته در روزهای ۱۴، ۲۱ و ۲۸ دی‌ماه  از ساعت ۸ لغایت ۱۲ در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می‌شود.

دهقاندار گفت: در این کارگاه تعدادی از اساتید، معاونین و مدیران دوره متوسطه اول و دوم مدارس استان البرز حضور خواهند داشت و مقرر است بعد از دوره آموزشی به ترویج فرهنگ مهدوی در بین جوانان و دانش آموزان بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب و متخصص بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استفاده خواهد شد.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: در پایان این دوره، آزمونی برگزار می‌شود که به نفراتی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند، گواهی‌نامه پایان دوره اعطاء می‌شود.

دهقاندار در پایان گفت: متقاضیان شرکت در این دوره برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره  32563137 تماس بگیرند.

 

captcha