جا ماندن نماینده ایران از مسابقات قرآن سودان/ استاد راهنما راهی خارطوم شد
کد خبر: 3679269
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

جا ماندن نماینده ایران از مسابقات قرآن سودان/ استاد راهنما راهی خارطوم شد

گروه مسابقات: در حالی که امروز 15 دی ماه نماینده ایران در مسابقات بین الملی قرآن کشور سودان برای اعزام به این کشور در فرودگاه حضور یافته بود، به وی اطلاع داده شد که بلیت از طرف سودان لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، محمد رسول تکبیری، نماینده ایران در نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور سودان که امروز 15 دی ماه عازم فرودگاه امام خمینی(ره) شده بود تا به همراه استاد راهنمای خود عازم این کشور شود، از سفر بازماند.
بر اساس گفت وگوی کوتاه تکبیری با خبرنگار ایکنا، علت بازماندن وی از این سفر لغو بلیط صادر شده برای او توسط کشور سودان بوده است. با این وجود «معتز آقایی»، حافظ بین المللی و استاد راهنمای نماینده ایران در مسابقات سودان بدون هیچ مشکلی راهی خارطوم پایتخت سودان شده است.
تکبیری همچنین در این گفت وگو از رایزنی های مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزارکنندگان مسابقات بین المللی قرآن کشور سودان خبر داد وافزود: از سوی مسئولان اعلام شده که تا روز شنبه این مشکل برطرف خواهد شد.
یادآور می شود نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور سودان طی روزهای 15 تا 24 دی ماه در شهر خارطوم برگزار می شود. این رقابت ها تنها در رشته حفظ کل قرآن کریم در جریان خواهد بود.

captcha