بزرگداشت دومین سالگرد «حمیدرضا عباسی» در حرم رضوی برگزار شد
کد خبر: 3679431
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

بزرگداشت دومین سالگرد «حمیدرضا عباسی» در حرم رضوی برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: آئین بزرگداشت دومین سال درگذشت حمید رضا عباسی، قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد درگذشت حمیدرضا عباسی، قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی، مراسم بزرگداشتی شامگاه 15 دی‌ماه با حضور جمعی از اعضای جامعه قرآنی مشهد اعم از اساتید، قاریان و خانواده این قاری در دارالقرآن حرم مطهر علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) واقع در صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.
این مراسم نورانی و معنوی با تلاوتی آیاتی از سوره مبارکه حشر توسط امید حسین‌نژاد، قاری و مؤذن آستان قدس رضوی آغاز شد. همچنین در این مراسم هاشم روغنی، قاری و مؤذن پیشکسوت آستان قدس رضوی به تلاوت آیات پایانی سوره مبارکه فرقان پرداخت.
اجرای تواشیح و هم‌خوانی توسط گروه هم‌خوانی فدک‌الزهرا(س) از دیگر بخش‌های این محفل قرآنی بود و پس از آن مراسم با صدای زیبای ابوالفضل زاهدی مقدم از قاریان نوجوان آستان قدس رضوی که آیاتی از سوره زمر را تلاوت کرد، ادامه یافت.
بخش پایانی مراسم بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت حمیدرضا عباسی تلاوت آیاتی از سوره مبارکه غافر توسط وحید نظریان از قاریان ممتاز استان کرمانشاه بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گفت.
در این محفل معنوی حاضران با تلاوت قرآن و هدیه ثواب آن به روح حمید عباسی برای آن مرحوم از درگاه خداوند طلب مغفرت و علو درجات کردند.
یادآور می‌شود، مرحوم حمیدرضا عباسی، 9 دی‌ماه 1394 پس از داوری مسابقات قرآن بسیج استان سمنان درحال بازگشت به مشهد دچار سانحه رانندگی شد و به کما رفت و 15 دی‌ماه شمع وجودش خاموش شد و به لقاءالله پیوست.

مهناز امیریان

captcha