«آرامش در پرتو ایمان، تقوا و عبادت» در حرم رضوی تبیین می‌شود
کد خبر: 3680206
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

«آرامش در پرتو ایمان، تقوا و عبادت» در حرم رضوی تبیین می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری ویژه‌برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت موضوع «آرامش در پرتو ایمان، تقوا و عبادت» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در هفته جاری ویژه‌برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت تبیین «آرامش در پرتو ایمان، تقوا و عبادت» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است، بیان کرد: با توجه به حضور کاروان‌های زیارتی در هفته جاری، ویژه‌برنامه‎های متنوع و متعددی در حرم رضوی تدارک دیده شده است.

وی برگزاری برنامه‎های متنوع و کاربردی را یکی از شاخصه‎های فعالیت معاونت تبلیغات اسلامی معرفی کرد و گفت: در این هفته حجج اسلام والمسلمین اسدالله اسدی، واعظ موسوی، حافظیان و محمود عامری در رواق امام خمینی(ره) و مسجد گوهرشاد به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سیره تربیتی و اخلاقی ائمه(ع)، مهارت‌های زندگی در سیره اهل بیت(ع)، آثار معرفت، زیارت، محبت معصومین(ع) و اخلاق و رفتار سبک زندگی اسلامی از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‎گیرد.

حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه‌خوانی و پرسمان دینی در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.

مهناز امیریان

captcha