اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی؛بهترین مسیر برای پاسخگویی به مطالبات مردم
کد خبر: 3681424
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی؛بهترین مسیر برای پاسخگویی به مطالبات مردم

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مسئولین با اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی می‌توانند از مشکلات موجود در کشور سربلند بیرون آیند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی شامگاه دیروز حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در یادواره ۵۷ شهید منطقه قره باغ ارومیه که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: سیاستمداران نظام اسلامی با اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتکا به نیروی درونی کشور و بدون در نظر گرفتن و چشم دوختن به غرب می‌توانند از این مشکلات عبور کنند همچنان‌که رهنمودهای معظم له همیشه کارگشای مشکلات کشور بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان تفکر انقلابی و انقلابی عمل کردن را راه حل برون رفت از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: امروز جامعه ما با مشکلات اقتصادی که نتیجه تحریم‌های ظالمانه استکبار بوده مواجه است و مردم مطالباتی از دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی را دارند چراکه نسخه اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب به‌عنوان راه‌حل، ترسیم و همواره بر اجرای آن تاکید می‌کنند، می‌تواند راه ‌حل مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

وی در ادامه به مقام شهید و شهادت اشاره و اظهار کرد: برابر آیه شریفه « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» شهیدان شاهدان و ناظران جامعه ما هستند و امروز ما نیازمند توجه شهداء هستیم.

وی با پرداختن به عملیات کربلای ۵ شلمچه افزود: در وضعیت کنونی جامعه که دشمنان قصد غارت فرهنگی جوانان را دارند، جا دارد دفاع مقدس بررسی و واکاوی شده و به شخصیت و ابعاد زندگانی شهداء بیشتر پرداخت شود، اقداماتی که در حوزه رسانه به‌ویژه تلویزیون در خصوص دفاع مقدس تولید و عرضه شده مبین واقعیات این دوران نبوده است چرا‌که لازمه بررسی این عملیات و نحوه مواجهه رزمندگان دفاع مقدس با کانال‌های ۵ ضلعی، حضور کارگردانان حوزه رسانه در موقعیت آن زمان و شناخت دقیق از وضعیت منطقه بود به همین دلیل فیلم‌هایی که در این خصوص تولید و عرضه می‌شود قطعا با واقعیات آن دوران فاصله‌ها خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ، با استناد به حدیثی از رسول بزرگوار اسلام مبنی بر اینکه لازمه ایمان امنیت است، افزود: اقتدار و صلابت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون فداکاری و ایثارگری مردان بزرگ و تاریخ ساز دوران دفاع مقدس است.

وی با تجلیل از حضور ملت ایران در عرصه‌های سخت و دشوار تاریخ انقلاب اسلامی، آنان را برتر از مردمان زمان ائمه معصومین(ع) عنوان کرد و گفت: تفکر بسیج و ایمان و عشق به خدا و اعتقاد به جهاد و شهادت خصوصیاتی است که ملت بزرگ ایران را در برابر استکبار و فتنه‌های منطقه‌ای مقاوم و سربلند کرده است.

حجت‌الاسلام سرایی ادامه داد: ۴۰ سال است که نظام سلطه با ملت ایران و انقلاب اسلامی مبارزه و دشمنی می‌کند، امروز سوال اساسی این است که این ملت و تفکرات انقلابی این ملت بزرگ برای استکبار و نظام سلطه چه بوده و چرا استکبار جهانی اقدام به طراحی و اجرای توطئه های پی در پی برای نظام اسلامی می کند؟

وی با پرداختن به سیاست‌های آمریکا هدف امروز استکبار جهانی در منطقه را بازسازی قدرت پوشالی و از دست رفته خود عنوان کرد و گفت: سازمان ملل و شورای امنیت به‌عنوان ابزاری به‌ظاهر قانونی برای این منظور به کار گرفته شده‌اند و همه این سازمان‌های بین‌المللی زیر نظر و سلطه دولتی بنام آمریکای جنایتکار است که همه جنایت‌های آمریکا را با بایکوت و سکوت خبری نادیده می‌گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، به اتفاقات اخیر کشور و اغتشاشات پرداخت و تصریح کرد: فتنه اخیر پیش آمده زیر نظر دولت جنایتکار آمریکا و انگلیس خبیث به وجود آمد و یکی از تئوریسین‌های رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده بود که ما نخواهیم گذاشت ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد و این بدان معناست که در اذهان معیوب خود برنامه‌هایی برای براندازی نظام اسلامی تا ۲۲ بهمن سال ۹۶ را می‌پروراندند که با هوشیاری همیشگی ملت بزرگ ایران اسلامی خنثی شد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی برای براندازی نظام با ۳ راهبرد شامل ورود مستقیم آمریکا که با طراحی این فتنه و فرماندهی مستقیم اغتشاش همراه بود و راهبرد دوم با پول های کشور خودفروخته‌ای بنام عربستان سعودی و سومین راهبرد با پادویی منافقینی که از اول انقلاب تا کنون دستشان به خون ۱۷ هزار نفر از هموطنانشان آلوده است، وارد صحنه شدند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، تصریح کرد: ملت ایران جنایات منافقین را در کرمانشاه و سایر استان‌های درگیر در دوران دفاع مقدس که مردم عادی و هموطنان بی‌دفاع خود را در بیمارستان‌های اسلام آباد غرب و سایر شهرستان‌ها قتل عام کردند فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: سیاست بعدی نظام سلطه، حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه و سرکوب ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در سرزمین مادری خود و آواره کردن میلیون‌ها نفر از مسلمانان برای رسیدن به خواسته‌های شیطانی خود است به طوری که حتی یک نفر مسلمان در کرانه غربی رود اردن و صحرای سینا نمانند و این امر با درگیر کردن دنیای اسلام محقق خواهد شد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان اسلام برای این مقصود نبرد ملت با ملت را طراحی و در منطقه اجرا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بصیرت و هوشیاری مردم را عامل اصلی شکست طرح‌های آمریکا در خاورمیانه دانست و گفت: بصیرت و تیزبینی ملت ایران فضای طراحی شده دشمن را عوض کرد و شکست مفتضحانه را برای توطئه‌های استکبار رقم زد چراکه ملت ایران همواره قدر نظام اسلامی را که با خون بیش از سیصد هزار شهید مظلوم به دست آمده می‌دانند.

وی شکستن ابهت خالی آمریکا را علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و گفت: حزب‌الله لبنان امروز توانسته هیمنه رژیم غاصب اسرائیل را در منطقه از بین ببرد و علی‌رغم تبلیغات رسانه‌ای مبنی بر توان نظامی و شکست ناپذیری اسرائیل، دنیا شاهد شکست هیمنه غده سرطانی منطقه در عرض ۳۳ روز بود.

وی ابراز کرد: جریان داعش یک جریان عادی نبوده و یک طراحی پیچیده و چندین ساله آمریکا برای مختل کردن جبهه مقاومت بود و اگر مدافعین حرم و شهدای مدافع حرم نبودند قطعا امروز می‌بایست در داخل شهرهای خودمان خاکریز زده و با آنان مبارزه می‌کردیم.

وی بیان کرد: امروز فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار هم در دوران دفاع مقدس و هم در دستگیری متجاوزین به آب‌های میهن اسلامی و هم در جبهه مقاومت و در سایر عرصه‌ها، قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: در طول تاریخ زرین و پرافتخار انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تمام معادلات دنیا را به هم زدند و شعار نه شرقی و نه غربی انقلاب اسلامی را عملا به حاکمان ظالم و قدرت های جهانی ترسیم کردند.

وی به نمونه‌هایی از نتایج اعتماد سران کشورها و دولت‌ها به آمریکا اشاره کرد و گفت: بررسی تاریخ انقلاب‌ها و حاکمان کشورهای اسلامی در اعتماد به آمریکا و نتیجه غم‌انگیز این اعتماد به‌ویژه در انقلاب مردم مسلمان مصر مبیّن این موضوع است که استکبار هرگز قابل اعتماد نبوده و دشمن همواره به دنبال سرکوب کردن مردم مسلمان برای ماندن در قدرت و تسلط بر منطقه است.

 

captcha