نهادینه سازی فرهنگ دینی از اهم وظایف اداره تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 3681726
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

نهادینه سازی فرهنگ دینی از اهم وظایف اداره تبلیغات اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر گفت: نهادینه سازی فرهنگ دینی از اهم وظایف اداره تبلیغات اسلامی است و این نهاد انقلابی باید در راستای عملیاتی شدن این وظیفه تلاش مضاعف کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام لطیف صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر، روزگذشته 23 دی ماه در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نیر با اشاره به رسالت خطیر اداره تبلیغات اسلامی در نهادینه کردن آموزه‌های دینی و قرآنی و همچنین توسعه و پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه، خواستار تعامل بیشتر سپاه ناحیه نیر با دستگاه های فرهنگی و بالاخص اداره تبلیغات اسلامی شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی یکی ازدستگاه‌های فرهنگی تاثیرگذار است وتا به حال گامهای بلندی در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی برداشته است و مسلما با همکاری نهاد های انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران می تواند به موفقیت های بیشتری دست پیداکند.
وی به نقش محور ولایت فقیه در مباحث عقیدتی اشاره کرده و انحراف از ولایت فقیه را (در مقام افراط و تفریط) عامل خطر در جامعه اسلامی عنوان کرد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام احدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد موثر اداره تبلیغات اسلامی نیر، با اشاره به اینکه نگاه به عقیدتی بایستی پرورشی هم باشد نه صرفاَ آموزشی به مسئله ایجاد علاقه قبل از آموزش اشاره و یکی از دلایل موفقیت دشمن در ایجاد ضعف ایمانی را عدم ایجاد علاقه و توجه نکردن به ظرفیت و توانایی مخاطب بر شمرد.

captcha