پرداخت کمک ‌هزینه خرید جهیزیه به بیش از ۲۰۰ زوج مددجوی ایلامی
کد خبر: 3681823
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
همزمان با دهه فجر

پرداخت کمک ‌هزینه خرید جهیزیه به بیش از ۲۰۰ زوج مددجوی ایلامی

گروه اجتماعی: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از پرداخت کمک ‌هزینه خرید جهیزیه به بیش از ۲۰۰ زوج مددجوی این استان در دهه فجر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد: پرداخت جهیزیه به نیازمندان یکی از چند برنامه این نهاد در دهه فجر امسال است که در کنار سایر برنامه‌های این نهاد اجرایی می‌شود .
وی با بیان اینکه به هر یک از این نوعروسان دو میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود، افزود: افراد خیر و نیکوکار نیز در پرداخت کمک‌هزینه‌های خرید جهیزیه مددجویان مشارکت می‌کنند .
مدیر کل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه بیش از 700 نوعروس نیازمند و مددجوی موردحمایت کمیته امداد استان ایلام از ابتدای امسال تاکنون از این نهاد کمک‌هزینه خرید جهیزیه دریافت کرده‌اند، گفت: میزان کمک‌هزینه پرداختی به نوعروسان نیازمند کمیته امداد استان ایلام در 9 ماهه امسال بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است .
وی تصریح کرد: این میزان جهیزیه پرداختی از محل اعتبارات کمیته امداد، مشارکت خیران، کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌های حامیان طرح اکرام، تأمین و به این نوعروسان پرداخت‌ شده است .
رضایی ارائه خدمات مشاوره‌ای، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تحکیم ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد به زوج‌های مددجو برای استحکام زندگی آن‌ها برشمرد .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام عنوان کرد: در طول سال به آن دسته از مددجویان و زوج‌هایی که دارای مشکلات مالی خاص باشند نیز تا سقف 5 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت می‌شود
captcha