برگزاری بخش ويژه ستارگان دهمین جشنواره «تجسمی فجر»
کد خبر: 3681869
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

برگزاری بخش ويژه ستارگان دهمین جشنواره «تجسمی فجر»

گروه هنر: بخش ویژه ستارگان دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی هنرمندان و آثاری كه در رقابت ها و رخدادهای هنری جهان، رتبه‌های برتر كسب كرده‌اند، برگزار خواهد شد.

برگزاری بخش ويژه ستارگان دهمین جشنواره «تجسمی فجر»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، بخش ویژه ستارگان این دوره از جشنواره نیز از 10 بهمن تا 4 اسفند در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد شد.

براین اساس هنرمندانی که آثار آنها در رقابت و رویدادهای هنری جهان حائز رتبه‌های برتر شده‌اند می‌توانند برای شرکت در این بخش از جشنواره حداکثر تا اول بهمن و طی تماس با شماره تلفن 66946910 الی 11 هماهنگی لازم را به این منظور به انجام برسانند.

ستاد برگزاری دهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر طی مكاتباتی با انجمن‌های تخصصی حوزه تجسمی اسامی و اطلاعاتی كه دربرگيرنده معرفی هنرمند، اثر برگزيده لوح و جوايز دريافت شده و ...تعدادی از هنرمندان را دريافت كرده است و انتشار اين فراخوان در جهت اطلاع‌رسانی به هنرمندانی است كه در انجمنی عضو نيستند.

یادآور می‌شود، دهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر از ٣بهمن الی ٤ اسفند سال جاری در محل مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار خواهد شد.

captcha