نیروهای مسلح ایده‌آل روی جامعه تاثیر دارند
کد خبر: 3682151
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

نیروهای مسلح ایده‌آل روی جامعه تاثیر دارند

گروه سیاست واقتصاد: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح چه ایده‌آل باشند و چه نباشند روی جامعه تاثیر دارند و باید در انتخاب آنها دقت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز 25 دی جاری در دیدار مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، گفت: نیروهای مسلح در واقع مخاطبان خوب و قانون‌مندی هستند و به همین دلیل به آنها نظامی می‌گویند و تمام آموزش‌ها و صحنه‌های میدانی آنها قانون و نظام است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح انسان‌های باوقار، منظم، عقیده‌مند و باجدیتی هستند، افزود: ظرفیت افرادی که در واحدهایشان الگو هستند را شناسایی کنید، آنها افرادی هستند که انواع روحیه‌ها را به زیردستان خود انتقال می‌دهند.

عبادی تصریح کرد: اگر فرمانده‌ای مقرراتی و با اخلاق باشد همه زیردستان او مقرراتی و بااخلاق خواهند بود و در میان جامعه نظامی تاثیر سلسله مراتب وجود دارد.

وی با بیان این‌که با جمعیت کم می‌توان نشست و همه چیز را با آنها به تبیین گذاشت و حرف شنوایی آنها خوب است، افزود: نیروهای مسلح چه ایده‌آل باشند و چه نباشند روی جامعه تاثیر گذاشته و کار بسیار با اهمیتی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جمهوری اسلامی افتخاراتی دارد و دشمنان را از منطقه کنار می‌زند به خاطر وجود نیروهای مسلح است و در جامعه امنیت حرف اول را می‌زند.

captcha