برگزاری دومین جشنواره عکس ورزشی شمال غرب در اردبیل
کد خبر: 3682156
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

برگزاری دومین جشنواره عکس ورزشی شمال غرب در اردبیل

گروه فرهنگی: مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه و اختتامیه دومین جشنواره عکس ورزشی شمال غرب در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل روزگذشته 24 دی ماه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر این اداره کل گفت: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و مدافعان حرم از مهمترین برنامه های ورزش و جوانان استان در ایام الله دهه فجر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه و اختتامیه دومین جشنواره عکس ورزشی شمال غرب در اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: آثار منتخبان و برگزیده در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد و ویژه برنامه اختتامیه و تجلیل از منتخبان نیز برگزار خواهد شد.
بهتاج با یادآوری این که همایش دوچرخه سواری همزمان با دقایق ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، فرهنگی، پژوهشی و نظامی جوانان در دوران پس از انقلاب اسلامی از دیگر ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر خواهد بود.
وی با بیان این مطلب که نمایشگاه دیگری با عنوان آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: نشست های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه های آموزشی ویژه ایام الله فجر خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه جامعه ورزشی و کارکنان و بسیجیان ورزش و جوانان استان در راهپیمایی پرشور 22 بهمن حضور خواهند داشت، عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم و ختم قرآن به صورت جمعی از دیگر برنامه های معنوی همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور ورزشکاران خواهد بود.

captcha