جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی فارس با معاونت قرآن و عترت تشکیل می‌شود
کد خبر: 3682328
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی فارس با معاونت قرآن و عترت تشکیل می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان فارس، 27 دی‌ماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده تشکیل می‌شود.

زهرا کرباسی، مدیرعامل مؤسسه و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه‌ هیئت مدیره با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد و اصغر مسعودی، نماینده نی‌ریز و استهبان، چهارشنبه، 27 دی‌ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همچنین جلسه‌ای نیز با دعوت از 70 مدیر مؤسسات قرآنی استان فارس انجام می‌گیرد، اظهار کرد: بیان مشکلات مؤسسات و مسائل پیش‌روی مؤسسات، گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه قرآنی استان و بحث و تبادل نظر در خصوص شورای توسعه استان فارس، از جمله موارد مطروحه در این جلسه خواهد بود.
کرباسی عنوان کرد: این جلسه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در دو جلسه مجزا یکی با اعضای هیئت مدیره و بازرسی چون حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، امیر فتح‌پور، سیده مریم میرزاده، جهانبخش صالحی، زهرا کرباسی و ملیحه امیرحکیمی، اعظم جاوید، خشنود به عنوان اعضای هیئت بازرسی و دیگری با مدیران مؤسسات قرآنی استان تشکیل می‌شود.

captcha