معتمدین معین پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری هستند
کد خبر: 3682416
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

معتمدین معین پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری هستند

گروه فرهنگی: معاون تعاون و اموراجتماعی یزد معتمدین معین را پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدمحمد علی صدرالساداتی، معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 25 دی در همایش آموزشی توجیهی شبکه همیاران گفت: معتمدین معین پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری هستند.
معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد یزد با تسلیت ضایعه جان باختن تعدادی از دریانوردان ایران اسلامی در کشتی سانچی, این ضایعه را به خانواده های آنان تسلیت گفت و برای بازماندگانشان از درگاه احدیت صبر و اجر مسئلت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه شهدا و ایثارگران افزود: خانواده های شهدا نماد ایثار و فداکاری در جامعه هستند و همه ما وظیفه داریم با نگاهی ویژه به حل مسائل و مشکلات خانواده های آنان اقدام کنیم.
صدرالساداتی هدف از تشکیل شبکه های معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران را استفاده از ظرفیت های جانبازان و ایثارگران در جهت رفع مشکلات آنها برای کمک به خودشان است و آنها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
وی تصریح کرد: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهدا توفیق بسیار ارزشمندی است که باید قدردان آن باشیم و برای قرار گرفتن در جایگاه خدمت به این قشر معزز باید به خود ببالیم.
معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد یزد افزود: خدمت به جامعه ایثارگران دارای اجر و قرب خاصی است و اگر خدمتی هم انجام گرفته فقط ادای وظیفه بوده است.

captcha