برپایی 2 دوره آموزشیاری قرآن در مؤسسه فجرآفرین زاهدان
کد خبر: 3682456
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
ویژه بانوان انجام می‌گیرد؛

برپایی 2 دوره آموزشیاری قرآن در مؤسسه فجرآفرین زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دو دوره آموزشیاری قرآن ویژه بانوان همزمان با ایام دهه فجر در مؤسسه فجرآفرین زاهدان آغاز می‌شود.

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این مطلب گفت: دو دوره آموزشیاری قرآن کریم ویژه بانوان در آستانه ایام دهه فجر در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های فوق از 30 دی‌ آغاز می‌شود و تا 21 بهمن‌ماه ادامه دارد، اضافه کرد: این دوره با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و مرکز قرآنی بصائر اجرایی می‌شود.
پورموسوی عنوان کرد: آزمون ورودی این دوره از متقاضیان اخذ شده و در مجموع دو دوره، 54 نفر پذیرش شده و حائز حدنصاب لازم شدند. همچنین دوره فوق با تدریس قنبری و خاشی و طی 84 ساعت آموزشی انجام می‌گیرد.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدان تصریح کرد: آموزش تئوری، روش تدریس و احکام از جمله سرفصل‌هایی است که طی این دوره ارائه می‌شود. همچنین این دوره سه هفته متوالی و تمام روزهای هفته تشکیل می‌شود.
وی تأکید کرد: در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته می‌شود و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

captcha