سپاه رفع محرومیت‌زدایی از روستاها را پیگیری می‌کند
کد خبر: 3682685
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

سپاه رفع محرومیت‌زدایی از روستاها را پیگیری می‌کند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از ماموریت های سپاه، کمک به دولت برای محرومیت زدایی است و در این راستا رهبر معظم انقلاب دستور داده اند که مجدانه تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سقز، اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی روستاهایی که دارای ضریب بالای محرومیت است به جد توسط سپاه پیگیری می شود.
وی از فرمانده سپاه سقز خواست تا با تعامل و همکاری با فرماندار و مجموعه شورای اداری در جهت بازسازی، آبادانی و عمران 2 روستای متروکه اقدام اساسی انجام شود .
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، عنوان کرد: از دیگر ماموریت های سپاه، حفظ امنیت با همکاری مردم و سایر دستگاه های اطلاعاتی و نظامی است و امنیت پایدار در شهرستان سقز به خوبی فراهم و مهیاست.
وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر تاکید کرد: دشمن سالهاست که با اقدامات؛ کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم و محاصره اقتصادی و برجسته کردن مشکلات در صدد ضربه زدن به انقلاب ایران اسلامی است.
رجبی ادامه داد: ایران اسلامی با رهبری های داهیانه و هوشیارانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بصیر و همیشه در صحنه، کشوری مقتدر و با صلابت است و راه مقابله با دشمنان اتحاد و استحکام داخلی است زیرا تهدید داخلی باعث مشکلات برای کشور می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عنوان اینکه، انقلاب ایران اسلامی، قدرت پوشالی استکبار جهانی و سردمداران آنان را به چالش کشیده است، بیان کرد: خط انقلاب ایران اسلامی، دفاع از محرومان و برخورد با ظالمان است .
فرماندار سقز هم با عنوان اینکه سپاه در محورهای مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی خدمات ارزشمندی انجام داده است از همراهی این نیروها با مجموعه ادارات در راستای خدمات رسانی تقدیر کرد .
علی اکبر ورمقانی بیان کرد: از افتخارات ایران اسلامی، وجود رهبری آگاه و بصیر، حضور مردم در صحنه و وحدت کلمه بوده است .
وی با اشاره به شان مسئولیت در نظام اسلامی افزود: تودیع و معارفه مسئولان به معنای تحویل پرچم و خدمت شخصی دیگر به مردم به عنوان ولی نعمتان است.
ورمقانی بیان کرد: آمریکا و نظام سلطه با اساس اسلام و انقلاب اسلامی مشکل دارد و استکبار دست از دشمنی با نظام ایران سالامی برنخواهد داشت.
یادآور می‌شود؛ در این آیین از خدمات 15 ماهه سرهنگ یعقوب صفاری تقدیر و سرهنگ جمشید رضایی جانشین لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد.

captcha