تألیف کتاب «ترتیل 1» به همت مؤسسه ثقلین یزد
کد خبر: 3682923
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

تألیف کتاب «ترتیل 1» به همت مؤسسه ثقلین یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب «ترتیل 1» به همت واحد پژوهش و تبلیغ مؤسسه ثقلین یزد تدوین و تألیف شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: کتاب «ترتیل 1» توسط حسن مختاری و با مشارکت واحد تبلیغ و ترویج مؤسسه و طی ماه‌ها تحقیق و پژوهش تدوین و تألیف شد.
وی با اشاره به اینکه کتاب فوق همراه با لوح فشرده آموزشی عرضه می‌شود، ادامه داد: در این کتاب نکاتی مدون از آموزش تجوید و صوت و لحن به زبانی روان و به صورت درسنامه‌ای برای گروه مخاطب دانش‌آموزان دور اول و دوم متوسطه و بزرگسالان گردآوری شده است.
قادری با اشاره به انتشار این کتاب در هزار نسخه، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند اقدام به ثبت سفارس به صورت تلفنی با شماره 8-36227576-035 کنند و یا به صورت حضوری به انتشارات این مؤسسه واقع در یزد، خیابان امام خمینی، روبروی امامزاده شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاکنژاد مراجعه کنند.
همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، در راستای افزایش آگاهی کودکان و آشنایی آنان با قوانین شهری و راهنمایی و رانندگی و فرهنگسازی و در قالب برنامه‌ای تحت عنوان همیار پلیس، نوآموزان پیش‌دبستانی قرآنی ثقلین را طی اردویی، 26 دی‌ماه به بازدید از مدرسه ترافیک رفتند.

captcha