درایت نیروی انتظامی در حوادث اخیر کاملا مشهود بود
کد خبر: 3683061
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
حجت‌الاسلام لطفی:

درایت نیروی انتظامی در حوادث اخیر کاملا مشهود بود

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه درایت نیروی انتظامی در حوادث اخیر کاملا مشهود بود، گفت: یکی از مولفه‌های امنیت در کشور در ابعاد مختلف، نیروی انتظامی مقتدر است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام امروز در همایش سالیانه فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ایلام، اظهار کرد: خدا را شکر نیروی انتظامی در عرصه ایجاد امنیت و آرامش، کارنامه درخشان و بسیار نورانی دارد و این یک افتخاری است برای شما عزیزان که در چنین تشکیلاتی خدمت می‌کنید .
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است، افزود: پلیس با توجه به کارآمدی – تعهد، ولایتمداری از عهده  این مسئولیت خطیر درآمده و توانسته است از خودش اقتدار همراه با رافت و مهربانی نشان دهد .
امام جمعه ایلام با بیان اینکه امنیت داخلی و امن بودن کشور مثال زدنی است یادآور شد: این امنیت برای دوستان مایه آرامش و برای دشمنان ما ناخوشایند است .
لطفی تصریح کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی نتوانستند کشور ما را ناامن کنند و حتی  یک وجب از خاک میهن اسلامی را در اختیار گیرد و در این عرصه شکست‌های بزرگی را متحمل شد .
وی عنوان کرد: دشمن پس از ناکامی از جنگ سخت، ناامن کردن داخلی در ابعاد مختلف را در دستور کار خود قرار داد و مرحله به مرحله به اجراء در می‌آورد .
امام جمعه ایلام با بیان اینکه بحث مواد مخدر یک سیاست کهنه‌ای است تا بتوانند جوانان ما را به خاصیت و بی هویت به بار آورند اظهار کرد: این تنها یک نمونه از اقدامات مرحله به مرحله دشمنان برای آسیب‌های داخلی است الحمداله نیروی انتظامی در پیشگیری از این آسیب‌های اجتماعی خوب عمل کرده است .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر فتنه گری دشمنان برای ضربه زدن به انسجام داخلی اشاره و تصریح کرد: دشمن در اغشاشات اخیر قصد داشت با کشته سازی کشور را ناامن سازد .
وی افزود: نیروی انتظامی در این ناآرامی‌ها  کتک خورد اما حاضر نشدند یک گلوله شلیک کنند و کسانی که در اعتراضات کشته شدند توسط همین دشمنان اجیر شده بودند تا بتوانند با کشته سازی انقلاب را ساقط کنند .
لطفی به حضور با بصیرت مردم در صحنه اشاره کرد و یادآور شد: یک روز بعد از اغتشاشات  مردم خودجوش به صحنه آمدند و خودشان امنیت و آرامش را با کمک نیروهای امنیتی فراهم کردند .
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان به نقش امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی امنیت اجتماعی تامین نشود امنیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی زیر سوال خواهد رفت و اینجانب به نوبه خود از همه شما کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در اعتراضات اخیر با متانت رفتار کردید، قدردانی می‌کنم
captcha