نگاهی به دوره‌های ترم زمستان مؤسسه بشارت سواد کوه
کد خبر: 3683083
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

نگاهی به دوره‌های ترم زمستان مؤسسه بشارت سواد کوه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی اجمالی از فعالیت‌های دوره زمستان مؤسسه بشارت سوادکوه ارائه می‌شود.

ذبیح‌الله شمس، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بشارت سوادکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌های آموزش عمومی قرآن روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، تجوید و حفظ ویژه بانوان و آقایان بزرگسال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین دوره پیش‌دبستانی قرآنی نیز با رویکرد آموزش الفبای قرآنی و روخوانی قرآن به نونهالان 5 تا 6 سال در کنار مصوبات آموزشی و واحدکارهایی چون بهداشت، فصول، کارها و ... در حال برپایی است.
شمس عنوان کرد: در حال حاضر نیز طرح ملی تلاوت و ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، همراه با برپایی دوره آمادگی در حال تشکیل است.
وی تصریح کرد: همچنین مسابقات حفظ کل و اجزاء، قرائت تحقیق و ترتیل، ابتهال‌خوانی نیز طی شش ماه دوم سال با حضور قرآن‌آموزان مؤسسه انجام شد.
شمی بیان کرد: مشابه همین دوره‌ها نیز در مؤسسه قرآنی نورالهدی که با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی سوادکوه در حال فعالیت‌ است، برپا شد.
لازم بذکر است، مؤسسه قرآن و عترت بشارت و مؤسسه قرآنی نورالهدی در سوادکوه، زیرآب، روبروی سالن ورزشی قرار دارد وعلاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 01142454566 تماس بگیرند.

captcha