بررسی پیش‌نویس «کمیته صیانت از چهره‌های قرآنی» در جلسه شورای توسعه
کد خبر: 3683609
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

بررسی پیش‌نویس «کمیته صیانت از چهره‌های قرآنی» در جلسه شورای توسعه

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شامگاه امروز 30 دی‌ماه برگزار می‌شود و سه موضوع از جمله پیش‌نویس «کمیته صیانت از چهره‌های قرآنی» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، امشب 30 دی‌ماه با حضور اعضای این شورا در دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
بر همین اساس اولین دستور کار این جلسه،‌ ارائه پیش نویس برنامه جامع فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی است که به همت کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی ارائه شده است.
کلیات این پیش‌نویس در جلسه هشتاد سوم مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی که خردادماه امسال برگزار شد، به تصویب این مجمع رسید و برای تأیید نهایی به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارجاع داده شد.
دستور جلسه دیگر جلسه سی و نهم شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارائه و بررسی پیش‌نویس وظایف رئیس و دبیر هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی و قرآنی است.
همچنین سومین دستور کار این جلسه ارائه پیش‌نویس آیین‌نامه هیئت حفظ کرامت چهره‌های شاخص قرآنی است.
این موضوع از حدود سه سال قبل بود که مطرح شد و هیئتی برای نگارش این پیش‌نویس مشخص شد، این موضوع بارها در دستور کار جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی قرار گرفت، البته تاکنون تصویب نهایی نشده است.
سی و نهمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی تا پیش از این و براساس برنامه باید روز دوم دی‌ماه برگزار می‌شد.

captcha