آغاز اعزام‌های عتبات دانشگاهیان فارس از 5 بهمن‌/ یك هزار نفر اعزام می‌شوند
کد خبر: 3684848
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
شریفانی خبر داد:

آغاز اعزام‌های عتبات دانشگاهیان فارس از 5 بهمن‌/ یك هزار نفر اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس زمان آغاز اعزام‌های مرحله دوم هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان این استان را 5 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه همایش عتبات عالیات دانشگاهیان این استان امروز در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: دومین مرحله هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در استان فارس از پنج‌شنبه، 5 بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود.
وی افزود: یك هزار نفر و 80 نفر از دانشگاهیان استان فارس اعم از دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان در قالب 27 كاروان در این مرحله به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
شریفانی با بیان اینكه اعزام‌های دانشگاهیان در این مرحله تا 13 اردیبهشت‌ماه سال 97 ادامه خواهد داشت،‌ گفت: 3 كاروان به صورت زمینی و 24 كاروان به صورت هوایی به حرم‌های اهل بیت(ع) مشرف می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس در پایان یادآور شد: نخستین مرحله اعزام‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات در سال جاری در مردادماه آغاز و تا بهمن‌ماه ادامه داشت.

captcha