نوای قرآن در فجر انقلاب در مساجد آباده طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3684857
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

نوای قرآن در فجر انقلاب در مساجد آباده طنین‌انداز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آباده از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام‌الله دهه فجر در مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد مهدی یونسی، مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آباده امروز، 3 بهمن‌ماه از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام‌الله دهه فجر در مساجد این شهرستان خبر داد. و گفت: برگزاری مراسم انس با قران کریم فرصت مناسبی است تا عموم مردم با قرائت صحیح قرآن کریم، قاریان توانمند بومی و نحوه الگوبرداری آن‌ها از قاریان بین‌المللی آشنا شوند.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی آباده همه ساله در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مراسم انس با قران کریم می‌كند كه در آن قاریان توانمند این شهرستان به تلاوت آیات وحی می‌پردازند.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آباده یادآور شد: در محضر قرآن کریم بودن خود فضیلتی بزرگ و افتخاری ستودنی و موهبتی خدادادی است که خداوند متعال فقط بر بندگان محبوب و خاص خود عطا می‌كند و باید جوانان و نوجوانان قاری ما قدر این موهبت را بدانند و همواره در مسیر رضایت الهی گام بردارند.

captcha