خانواده شهدا اسوه صبر و ایثار هستند
کد خبر: 3685175
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
سردار اشتری:

خانواده شهدا اسوه صبر و ایثار هستند

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید والامقام ستوان یکم «مهران اقرع» از خانواده شهدا به‌عنوان اسوه صبر و ایثار یاد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با خانواده شهید والامقام ستوان یکم «مهران اقرع» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند، گفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب، آرمان شهدا بود.

سردار اشتری ادامه داد: به‌طور حتم هر عزت و عظمتی که می‌بینیم به برکت خون شهدا، نیت و همت خیر خانواده معزز آنان است؛ بر همه ما تکلیف و وظیفه است تا پیرو راه امام و خون شهدا باشیم و در انجام این مهم و خدمت به خانواده گرانقدر آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با بیان رشادت‌های شهیدان و خصوصا شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: شهدایی همچون شهید «مهران اقرع» که در مقابله با اشرار به شهادت رسیده‌اند، برگ زرینی بر افتخارات نیروهای انتظامی هستند و راه آنان همچنان ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، شهید ستوان یکم «مهران اقرع» فرزند یکی از کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی است که در ۱۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ طی درگیری با اشرار در هنگ مرزی «نگور» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرهاد زمانی

captcha