خیران مهد قرآن شهرستان مبارکه تجلیل شدند
کد خبر: 3686052
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

خیران مهد قرآن شهرستان مبارکه تجلیل شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی مراسمی که روز جمعه، 6 بهمن‌ماه برگزار شد از خیران مهد قرآن‌ کریم شهرستان مبارکه تجلیل شد.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان مبارکه، 20 کانون آموزشی را در شهر و محلات مختلف مبارکه تحت پوشش قرار داده و در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی، خدماتی مؤثر را انجام داده است.
وی ادامه داد: با توجه به لزوم قدردانی از خیران قرآنی به‌ویژه در شهرستان‌ها، مراسم تجلیل از خیران مهد قرآن شهرستان مبارکه در روز جمعه، 6 بهمن‌ماه برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی، امام جمعه سابق شهر مبارکه‌(امام جمعه فعلی شهر خمینی‌شهر) و حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه مبارکه، شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده شهرستان مبارکه، خیران و سایر مسئولان به همراه مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برگزار شد.
مدیر مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان افزود: امیری، مدیر مؤسسه مهد قرآن مبارکه، ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده مهد قرآن در شهرستان مبارکه، نقش خیران را در حمایت و مساعدت مادی و معنوی به‌ویژه در ساخت و اهداء اماکن قرآنی بسیار مؤثر دانست و از همراهی ائمه جمعه و مسئولان تشکر کرد و در پایان طی مراسمی از تعدادی از خیران مهد قرآن مبارکه تجلیل شد.
راه‌اندازی مرکز حفظ کودک و نوجوان از سوی مهد قرآن اصفهان
همچنین، با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان در زمینه آموزش‌های قرآنی و حفظ قرآن کریم، مؤسسه مهد قرآن کریم اصفهان مرکز مستقلی را تحت عنوان مرکز حفظ کودک و نوجوان راه اندازی کرد.
در نظر گرفته شده است که در این مرکز، کودکان پیش‌دبستانی، دبستان وهمچنین نوجوانان، آموزش‌های قرآنی به‌ویژه در زمینه حفظ قرآن را طی خواهند کرد. در این راستا طی مراسمی از برگزیدگان این مرکز که توانسته‌اند آموزش‌های قرآنی را در مدت تعیین شده به انجام برسانند با حضور والدین آنان تجلیل شد.
در این مراسم، حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل مهد قرآن‌ کریم استان اصفهان، ضمن تشکر از مربیان، مسئولان مرکز و والدین، همت مجموعه مهد قرآن کریم را در خصوص آموزش‌های قرآنی به‌ویژه حفظ قرآن که مورد عنایت مقام معظم رهبری هم است، را مضاعف دانست و از والدین در خصوص حفظ همراه با فهم وعمل به دستورات قرآنی تا رسیدن به سبک زندگی قرآنی طلب همراهی و همفکری کرد.
گفتنی است، در مجموعه مهد قرآن‌ کریم اصفهان، مراکز متعددی در زمینه حفظ بانوان، آقایان، کودک و نوجوان، مدرسه حفظ خواهران و برادران فعالیت می‌کنند.

مراسم تجلیل از خیران مهدقرآن شهرستان مبارکه

captcha