اهتمام صدای ملی به برنامه‌های قرآنی، شاخص اصلی عملکرد
کد خبر: 3686540
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
فقهی‌زاده در دیدار با معاون صدای رسانه ملی بیان کرد:

اهتمام صدای ملی به برنامه‌های قرآنی، شاخص اصلی عملکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جلسه مشترک با مدیران صدای جمهوری اسلامی ایران اهتمام سایر شبکه‌های رادیویی در حوزه قرآن و عترت نسبت به پوشش مناسب این حوزه را یکی از مهمترین شاخصه‌های عملکرد مناسب صدای رسانه ملی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز هشتم بهمن ماه به همراه جمعی از مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در جلسه‌ای مشترک با حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی شرکت کرد.
فقهی زاده در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ رسانه ملی بر تعامل و سطح گسترش فعالیت های قرآنی در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: دیدگاه‌های مثبتی در زمینه تعامل با همکاران رسانه ملی وجود دارد که معاونت صدا همکاری خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی داشته است.
وی با اشاره به پوشش خوب و مستمر رسانه ای رسانه ملی به ویژه معاونت صدا در برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بر استمرار و بالا بردن سطح همکاری های فی مابین تاکید کرد و افزود: امیدواریم از ظرفیت های بالقوه شبکه های رادیویی در پوشش رسانه ای بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم استفاده کنیم.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان توسعه گفتمان قرآنی با کمک و همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه صدای رسانه ملی در جامعه، بر استفاده از تمام ظرفیت های شبکه های مختلف رادیویی در این راستا تاکید کرد.
وی اهتمام سایر شبکه های رادیویی در حوزه قرآن و عترت نسبت به پوشش مناسب این حوزه را یکی از مهمترین شاخصه های عملکرد مناسب صدای رسانه ملی دانست.
در ابتدای این جلسه حمید شاه آبادی نیز ضمن خوشامدگویی به معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تلاش رسانه ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن ظرفیت های بالقوه و بالفعل فضای قرآنی کشور تاکید کرد.
شاه آبادی گفت: تمام تلاش صدای رسانه ملی بر این اصل اساسی استوار است که مضامین و دستورات الهی قرآن و عترت را در جامعه بسط و گسترش دهد.
معاون صدای رسانه ملی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شبکه های رادیویی بر همکاری و تعامل مثبت و سازنده میان صدای رسانه ملی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات رادیویی تاکید کرد.
وی گفت: اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی از اهم اهداف صدای رسانه ملی می باشد و برای نیل به این هدف برنامه های تولیدی صدای جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مضامین قرآن و عترت می باشد.
در این جلسه عباس نظری راد، مدیرکل هماهنگی و ارتباطات، محمدمهدی عزیززاده رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی ترویجی، سید فخرالدین اسماعیلی مشاور معاون قرآن و عترت، مجتبی حیدری کارشناس روابط عمومی و جعفری قائم مقام معاون صدای رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین ذکاوت مدیر گروه شبکه رادیویی قرآن، رحمانیان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ، عاشوری مدیر گروه شبکه ایران حضور داشتند.

captcha