شهادت در شب عاشورا و تشییع در روز شهادت حضرت فاطمه(س)
کد خبر: 3686825
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

شهادت در شب عاشورا و تشییع در روز شهادت حضرت فاطمه(س)

کانون خبرنگاران نبأ: پیکر پاک شهيد مدافع حرم «قاسمعلی خدابخشی» همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در خاتون آباد پاكدشت تشييع و تدفین می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، شهيد قاسمعلی خدابخشی 26 ساله، به‌طور خودجوش برای بار سوم از لشكر پرافتخار فاطميون به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به سوريه اعزام شد و بعد از نبرد با نيروهای تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در شب عاشورای سال 1394 در سوریه به مقام پر افتخار شهادت نائل آمد و سرانجام پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از دو سال به آغوش خانواده بازگشت.

مردم پاكدشت 10 بهمن‌ماه همزمان با شب شهادت حـضـرت زهـرا(س) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جوادالائمه(ع) شـهـرک یبر پاكدشت با اين شهيد معظم وداع کردند.

همچنین پیکر پاک این شهید معظم ساعت 9 روز شهادت حضرت زهرا(س) از میدان آزادگان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پاکدشت تشییع می‌شود و بعد از اقامه نماز در گلزار شهدای امامزاده حمزه(ع) خاتون‌آباد پاکدشت به خاک سپرده می‌شود.

یادآور می‌شود، لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجران افغان است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می‌جنگند.

محمد فرخی

captcha