دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب است
کد خبر: 3687086
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب است

کانون خبرنگاران نبأ: فرماندار شهرستان شیروان با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و فجرآفرینان، گفت: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، امین رضا مرآتی، فرماندار شهرستان شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، گفت: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و فجرآفرینان، افزود: ایام‌الله دهه فجر که جشن ملی ما محسوب می‌شود را با همکاری مردم همچون سال‌های گذشته و حتی بهتر از سنوات قبل و با شکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.

مرآتی با بیان اینکه از 22 بهمن امسال تا 22 بهمن سال آینده نیاز به کمک و همفکری‌های زیادی داریم تا با کمک یکدیگر کارنامه خوبی را ارائه بدهیم، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه در شروع انقلاب درگیر جنگ تحمیلی بودیم اما امروز دارای قدرتی جهانی هستیم و امیدواریم که همبستگی و همراهی مردم و مسئولان استمرار داشته باشد تا شاهد قوی‌تر شدن کشورمان در تمام عرصه‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان شیروان با بیان اینکه در دهه فجر امسال 136 پروژه بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به ادارات مخابرات، برق و نوسازی مدارس به ترتیب با 41، 14 و 8 پروژه است.

وی آب‌رسانی و گازرسانی به تعدادی از روستاها، تحویل 122 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن روستایی، واحد پرورش مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‌ای روستای باغان، ساختمان خدمات جامع سلامت روستایی دوین، آسفالت راه‌های روستایی، بازآفرینی شهری، اعلام روستای بیگان به‌عنوان روستای فاقد بیکار با هدف ایجاد دهکده گردشگری، تولیدی و خدماتی و... را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در روزهای دهه فجر اعلام کرد.

حسن بیابانی، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان نیز در این نشست دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان، گلباران تمثال حضرت امام(ره)، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، عطرافشانی گلزار مرکزی شهدای شهرستان، نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور باشکوه مردم و مسئولان در نماز سیاسی و عبادی نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد.

حسینعلی ظفری

captcha