سومین جشنواره فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی استان کرمانشاه
کد خبر: 3687303
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

سومین جشنواره فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی استان کرمانشاه

گروه فرهنگی: سومین جشنواره علمی فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی ویژه دانشجویان بسیجی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سومین جشنواره علمی فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
برپایی این جشنواره ویژه دانشجویان بسیجی و هسته‌های علمی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی است.
ارسال آثار به این جشنواره با موضوعات «بیانیه‌ها و نامه‌های تخصصی»، «نشریات، یادداشت‌ها و مقاله‌های تخصصی»، «برنامه‌های دانشگاهی گفتمان‌ساز در موضوعات تخصصی(سخنرانی، مناظره، سمینار، همایش و نمایشگاه)» و «کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در موضوعات تخصصی» خواهد بود.
همچنین «بازدیدهای تخصصی و هدفمند علمی»، «پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های دانشگاهی که در راستای یکی از مسائل استان یا کشور تعریف و اجرا شده»، «اختراعات، ابتکارات علمی و برگزیدگان علمی در استان» و «سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی» از دیگر موضوعاتی است که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را براساس آن ارسال کنند.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را تا 15 اسفندماه سال‌جاری به آدرس الکترونیکی Bsoelmikermanshah@yahoo.com ارسال کنند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین جشنواره فعالیت‌های برتر بسیج دانشجویی می‌توانند به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه مراجعه کنند.

captcha