«بمب» را برای اکران عمومی کوتاه می‌کنم
کد خبر: 3688113
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
پیمان معادی:

«بمب» را برای اکران عمومی کوتاه می‌کنم

گروه هنر: کارگردان فیلم سینمایی «بمب» گفت: برای اکران عمومی نزدیک به ۵ دقیقه از این فیلم را کوتاه می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نشست خبری فیلم سینمایی «بمب» با حضور پیمان معادی کارگردان، لیلا حاتمی بازیگر، احسان رسول اف تهیه کننده، محمود کلاری فیلمبردار و حبیب رضایی بازیگر امروز ۱۴ بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

«بمب» را برای اکران عمومی کوتاه می‌کنم

در ابتدای این جلسه معادی اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا در فیلم علت خاصی نداشت بلکه آن چیزی بود که ما عینا در زمان کودکی آن را تجربه کردیم. نکته دیگر اینکه تجربه حضورم در سینمای جهان کمک کرد که من نظم و انضباط را بتوانم در کارم لحاظ کنم.

وی افزود: درباره زمان فیلم می‌خواهم بگویم که برای اکران عمومی، مقداری از زمان فیلم کم خواهد شد. درباره اسم فیلم هم باید بگویم که آن را بسیار دوست دارم و هیچ گونه فشاری هم برای نام فیلم نداشتم. درباره مانی حقیقی هم باید بگویم که وی برای ساخت این فیلم بسیار به ما کمک کردند.

معادی درباره ریتم فیلم چنین بیان کرد: شاعرانه ای که در قصه فیلم وجود داشت نیاز بود ریتم فیلم چنین باشد، همچنین به هیچ وجه نگران اکران فیلم نیستم و برای مجوز پروانه نمایش به مشکلی بر نخواهیم خورد.

رسول اف تهیه کننده فیلم نیز درباره اکران بین المللی فیلم تصریح کرد: این فیلم به دلیل پیام انسانی که دارد قبلیت اکران جهانی شدن را دارا است. برای همین سعی می کنیم پخش خوبی برای خارج از کشور فیلم در نظر بگیریم.

همچنین کلاری درباره کارگردان فیلم اظهار کرد: وقتی معادی برای بازی در فیلم دعوت کردند آن را پذیرفتم، زیرا به داشته‌های فنی و سینمایی وی کاملا آگاه بودم.

لیلا حاتمی نیز درپایان این نشست بیان کرد: کار کردن با پیمان معادی را بسیار دوست دارم، زیرا به شدت در کارش دقیق و حرفه‌ای است.

captcha